خرید ملک در اروپا

خرید ملک در اروپا یکی از تصمیمات مهم و پر چالشی است که هر فرد یا سرمایه‌ گذاری ممکن است با آن روبرو ‌شود. در حال حاضر متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور به دسته‌های مختلفی نظیر مهاجرین تحصیلی، مهاجرین کاری و کارآفرینی و همچنین سرمایه گذاری تقسیم می شوند ولی در این میان گزینه های دیگری مانند پناهندگی نیز وجود دارد.

اما در حال حاضر سرمایه گذاری کم ریسک یعنی خرید ملک در اروپا و دریافت اقامت از این طریق مورد توجه متقاضیان اقامت دائمی قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه آسمان در ارتاط باشید.

اقامت با خرید ملک در اروپا

اقامت اروپا از طریق خرید ملک با میزان بودجه و سرمایه متقاضیان ارتباط نزدیکی دارد و با استفاده از آن افراد می توانند کارت اقامت دائمی، حق شهروندی، پاسپورت دوم را دریافت کنند.

بدون شک خرید ملک در اروپا و دریافت اقامت دائم از این طریق، یکی از بهترین و آسان ترین روش های در دسترس متقاضیانی است که شرایط لازم را دارند. این روش نسبت به مهاجرت از طریق تحصیلی و کاری بسیار آسان تر بوده و در صورت داشتن بودجه و سرمایه کافی، ایده آل‌ترین گزینه برای دریافت اقامت اروپا محسوب خواهد شد.

اقامت با خرید ملک در اروپا

مهاجرت از طریق خرید ملک در اروپا

مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق خرید ملک یکی از راه‌های محبوب برای فراهم کردن فرصت‌های زندگی بهتر، تحصیل، یا ایجاد یک فرآیند کسب و کار است. افراد می توانند با توجه به بودجه، سلیقه و موقعیتشان هر کدام از کشورهای اروپایی را برای خرید ملک انتخاب نمایند که هر کدام از آنها معایب و مزایای خود را دارند. در این مقاله به چند نمونه از کشورهای اروپایی و شرایطشان برای خرید ملک اشاره خواهیم کرد.

مزایای اخذ اقامت اروپا با خرید ملک

خرید ملک در اروپا برای متقاضیان مزیت های فراوانی دارد که چند مورد از آنها شامل:

افرادی که اقامت اروپا را از طریق خرید ملک بدست می آورند علاوه بر اینکه می‌توانند در کشورهای اروپایی زندگی کنند و به کار و تحصیل بپردازند، بدون نیاز به ویزا می‌توانند به تمام کشورهای حوزه شنگن سفر کنند.

از دیگر مزایای خرید ملک در اروپا این است که می توان بعد از خرید آنها را اجاره داد و از این طریق ماهانه درآمد ثابتی داشت. همچنین در صورتی که افراد نخواهند ملک را اجاره بدهند، می‌توانند آن را خانه دوم خود در نظر بگیرند و از آن ملک استفاده کنند.

از مزایای این نوع اقامت، اجباری‌نبودن حضور فیزیکی فرد در کشور مقصد است. این گزینه برای افرادی که قصد ترک دائمی کشور خودشان را ندارند بسیار مناسب است زیرا با خرید ملک می‌توانند اقامت یک کشور اروپایی را به‌دست آورند و از امکانات فراوان این کشورها بهره ببرند.

خرید ملک در یونان

این کشور یکی از مناطق اروپایی می باشد که خرید ملک در یونان در عصر حاضر بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. در حال حاضر کشور یونان از گزینه های ایده حال جهت خرید ملک در اروپاست و افراد با پرداخت نزدیک به 500,000 دلار و خرید ملک در این کشور می توانند گلدن ویزای یونان را دریافت کنند و همینطور از مزایای متعددی برخوردار شوند:

  • اخذ اقامت 5 ساله یونان و حوزه شنگن و همچنین امکان تمدید نامحدود آن نیز وجود دارد.
  • امکان اجاره ملک خریداری شده و کسب درآمد
  • نبود الزام به حضور دائمی در یونان
  • امکان تحصیل با هزینه کم در کشور یونان
  • دارا بودن شرایط آب و هوایی مناسب
  • دسترسی به بهترین خدمات درمانی
  • امکان اخذ حق شهروندی و پاسپورت یونان بعد از گذشت 7 سال اقامت قانونی در این کشور
  • مسافت نسبتاً کم کشور یونان با ایران
خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا

اسپانیا نیز یکی از کشورهای اروپایی در سطح جهان است. از کم هزینه ترین روش های سرمایه گذاری و خرید ملک در خارج از کشور خرید ملک در اسپانیا می باشد. گلدن ویزا یا ویزای طلایی اسپانیا نوعی از انواع ویزا اقامتی است که برای شهروندان خارج از اتحادیه اروپا که هدفشان سرمایه گذاری در اسپانیا است، صادر خواهد شد.

در صورتی که افراد به خرید ملک در اسپانیا بپردازند بعد از دریافت اقامت دائم خود، از دریافت کارت اقامت این کشور، از مزیت حق شهروندی و پاسپورت اسپانیا بهره مند خواهند شد.

مهاجرت از طریق ملک در آلمان

متقاضیانی که قصد دارند تابعیت و یا اقامت دائم  کشور آلمان را دریافت کنند نمی توانند صرفا با سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات این کار را انجام دهند. باید به این نکته اشاره کرد اگر افراد دارای توانایی مالی زندگی در کشور آلمان باشند، با خرید ملک در این کشور ممکن است اجازه اقامت موقت به شما داده شود.

لازم به ذکر است که با مجوز اقامتی که به این منظور به افراد داده می شود، آنها مجاز به هیچ‌گونه فعالیت اقتصادی نخواهند بود.

مطالب پیشنهادی:

راهنمای سفر به آلمان

سفر به هلند

خرید ملک ارزان در اروپا

اگر فکر می کنید که بودجه و سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در اروپا بسیار بالا می باشد باید به شما بگوییم که می توان

از طریق خرید ملک با سرمایه کم یا خرید املاک به صورت قسطی برای اینگونه روش های مهاجرتی اقدام نمایید.

شرایط خرید خانه در اروپا

توجه داشته باشید که در اتحادیه اروپا هر کشوری شرایط خاص و قوانین مخصوص به خود را برای سرمایه گذاری در حوزه املاک دارد. به‌طور کلی برای دریافت مجوز خرید ملک در اروپا، بایستی قانونی بودن درآمد شخص متقاضی تایید شود. افرد باید برای برآورده کردن ملزومات مربوط به خرید ملک در اروپا اقداماتی را انجام داده و همچنین با شرایط برنامه ارائه شده از سوی کشور مقصد انطباق داشته باشد.

سوالات متداول

چه کشورهایی در اروپا با خرید ملک اقامت دائم می دهند؟

در برخی کشورهای اتحادیه اروپا مانند یونان، اسپانیا، ایتالیا و غیره با خرید ملک و اقامت به مدت مشخصی، به متقاضیان و سرمایه‌گذاران اقامت دائم داده می‌شود.

آیا می توان با خرید ملک در یک کشور اروپایی اقامت دائم را دریافت نمود؟

بله، در کشورهای مختلف قاره اروپا، سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات با یک مبلغ حداقلی مشخص می‌شود و همانطور که گفتیم در این زمینه هر کشوری قوانین خاص خود را دارد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *