سفر به کشور آلمان

کشور آلمان از محبوب ترین مقاصد اروپایی برای بسیاری از جهانیان و همچنین ایرانیان می باشد. آلمان در مرکز قاره اروپا قرار دارد همچنین این کشور به علت موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد به آب ‌های آزاد از طریق دریای شمال و دریای بالتیک دسترسی دارد. آلمان کشوری با تاریخچه فرهنگی غنی، فناوری پیشرفته، و زیبایی‌های طبیعی فوق‌العاده، یک مقصد سفر بی‌نظیر است. اگر شما هم به دنبال سفر یا مهاجرت به این کشور هستید راهنمای سفر به کشور آلمان را که با جزئیات آموزنده و کاربردی تهیه شده است را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

ویزای توریستی آلمان

معرفی کشور آلمان

آلمان کشوری اروپایی بوده که جزو مناطق اتحادیه اروپا می باشد ضمن اینکه این کشور هفتمین کشور بزرگ اروپا می باشد که مساحتی نزدیک به 357022 کیلومتر مربع می باشد که هم شامل مساحت زمینی بوده و هم مساحت آبی. پایتخت و بزرگترین شهر این کشور برلین نام دارد، زبان رسمی این کشور آلمانی است که اغلب مردم با این زبان صحبت می کنند، مردم این کشور اغلب مسیحی هستند ولی افرادی که دارای دین های دیگر یا بی دین باشند نیز در آلمان دیده می شوند. واحد پول این کشور یورو شناخته شده است.

از نظر گردشگری کشور آلمان جزو پربازدیدترین کشورها در جهان می باشد که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته و سالانه توریستان و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

جغرافیای کشور آلمان

کشور آلمان از شمال با دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب‌شرقی با اتریش، و از جنوب و جنوب‌غربی با سوئیس مرز مشترک دارد. فرانسه، لوکزامبورگ و بلژیک از سوی غرب، و هلند از سوی شمال‌غرب با آلمان هم ‌مرز هستند. طولانی‌ترین رودهای آلمان شامل رودخانه راین، الب و دانوب هستند. آب ‌و هوای کشور آلمان معتدل قاره‌ای است.

اخذ ویزای توریستی آلمان

ویزای توریستی برای کسانی که قصد سفر تفریحی به آلمان را دارند مناسب است. متقاضیانی که قصد سفر به کشور آلمان را دارند باید مدارک مربوط به مسافرت و اخذ ویزا را تهیه و به سفارت آن کشور تحویل دهند و بعد از مصاحبه با افسر سفارت، می توانند ویزای توریستی آلمان را دریافت کنند. اسنادی همچون گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، بلیط رفت و برگشت، و اطلاعاتی درباره اقامت و بیمه مسافرتی مدارکی است که شما باید ارائه دهید.

راجع به هزینه آن باید اشاره کنیم که هزینه ویزا توریستی کشور آلمان متغیر است و بستگی به نوع و مدت اقامت دارد بعد از پرداخت هزینه به صورت آنلاین مصاحبه شخصی یکی از مراحل مهم اخذ ویزاست که باید وقت مصاحبه خود را از سفارت یا کنسولگری آلمان تهیه کنید و به موقع درخواست خود را مطرح کنید.

 در روز مصاحبه، به سفارت یا کنسولگری مراجعه کرده و اطلاعات خود را به صورت صحیح ارائه دهید و در صورت تایید، ویزای توریستی آلمان به دست شما خواهد رسید.

جاذبه های گردشگری آلمان

مکان های گردشگری کشور آلمان

در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از مکان‌های گردشگری فوق‌العاده آلمان بپردازیم تا با سفر به این کشور با مکان های آن آشنایی داشته باشید و همچنین بتوانید از تاریخ، هنر، و جاذبه‌های طبیعی آلمان لذت ببرید بنابراین چند نمونه ازمکان های گردشگری آن شامل:

برلین شهر تاریخ و فرهنگ:

برلین، پایتخت آلمان بوده  که دارای دیوارهای زیبا، موزه‌های هنری، و معابد تاریخی بوده و جذابیت‌های فراوانی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. برلین یک ترکیب هنر معاصر و تاریخ با شهرهایی پویا و رستوران‌های تازه و متنوع می باشد.

کلن شهر جاذبه‌های تاریخی و معماری:

کلن با کلیسای بزرگ کلون و پل‌های رودخانه راین، یک شهر تاریخی با معماری فوق‌العاده است. این شهر کنار رودخانه ها و مناظر طبیعی شکل گرفته و دارای بازارهای محلی است، سفر به کلن می تواند تجربه‌ای فراموش‌ناپذیر برای مسافران باشد.

دره رودخانه راین:

دره رودخانه راین با قلعه‌ها و اطلس‌های کوهستانی، یک پیشنهاد برای علاقمندان به طبیعت است. گشت با کشتی در این دره، امکان مشاهده قلعه‌های تاریخی و شهرهای رومانتیک را فراهم می‌کند.

نورمبرگ شهر متنوع با تاریخچه جالب:

نورمبرگ با بازارهای محلی، قلعه نورمبرگ، و موزه‌های جذاب، یک شهر تاریخی و پویا است. شوارع سنگفرش و رستوران‌های محلی طعم واقعی آلمان را به سفرکنندگان ارائه می‌دهند.

دریاچه کانستانس:

دریاچه کانستانس، یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های اروپا، با مناظر زیبا، قلعه‌ها، و فعالیت‌های آبی، جاذبه‌ای ایده‌آل برای سفرکنندگان می باشد که در کشور آلمان بسیار محبوب و سرشناس است.

مونیخ

شهر مونیخ:

مونیخ مرکز ایالت باواریا است که در سمت کوه‌های آلپ قرار دارد. این منطقه دارای آب و هوای دل‌انگیز و طبیعت زیبا و سرسبز می باشد. مونیخ یکی از شناخته شده ترین شهرهای آلمان بوده و به‌عنوان شهر ثروتمند این کشور انتخاب شده است. این شهر با جاذبه‌های دیدنی زیبا از مسافران زیادی استقبال می‌کند همچنین مونیخ آثار باستانی و مکان های دیدنی فراوانی وجود دارد.

هزینه ها در کشور آلمان

مسافرت به آلمان و سایر کشورهای اروپایی برای ایرانیان پرهزینه است و این مشکل به دلیل کاهش ارزش ریال و افزایش نرخ ارز باعث شده است تا ایرانیان برای سفرهای خارجه متحمل هزینه های زیادی شوند بنابراین سفر به کشور آلمان نیز بسیار پرهزینه می باشد.

برای مثال هزینه اقامت در هتل ها برای مسافران تقریبا زیاد بوده و ممکن است برای مسافران مقرون به صرفه نباشد ضمن اینکه هزینه خرید غذا و خوراکی در این کشور پایین بوده و تقریبا ارزان است توجه داشته باشید که هزینه حمل و نقل برای مسافران در صورت استفاده از وسایل نقلیه عمومی مقرون به صرفه می باشد و مهم ترین نکته هزینه های مربوط به مکان های تفریحی و گردشگری است که اغلب مسافران برای تفریح و بازید از اماکن به این کشور سفر می کنند باید بگوییم که بسیار ارزان و به صرفه می باشد.

کلام آخر

برای دریافت مشاوره جهت اخذ ویزای توریستی آلمام و کشورهای دیگر اروپایی با مشاوران ما در گروه آسمان تماس بگیرید.

مطلب مرتبط:

خرید ملک در اروپا

خرید ملک در یونان

راهنمای سفر به هلند

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *